Sydän

Så löser du ut vinsterna i lotteriet Hjärtat gör gott

Du kan lösa ut vinsten antingen genom att fylla i blanketten nedan och skicka den till Hjärtförbundet eller genom att posta din vinstlott enligt anvisningarna på lotten.

Anvisningar för att fylla i blanketten

Fyll i blanketten noggrant. I fältet för polismyndighetens kontrollnummer fyller du i det kontrollnummer som finns på lotten exakt så som numret är tryckt på lotten. Om du känner till ditt kund-ID fyller du i det i det fält som har reserverats för det ändamålet. Om du inte känner till ditt kund-ID lämnar du fältet tomt. Skriv in förnamn och efternamn i de angivna fälten. Fyll i din adress och ditt postnummer. På basis av postnumret du föreslår blanketten ett postkontor, men du kan ändra det vid behov.

Klicka på knappen Fortsätt. Efter det kan du ännu granska uppgifterna på blanketten och vid behov gå tillbaka för att korrigera dem. Klicka till slut på knappen Skicka för att skicka uppgifterna till Hjärtförbundet för att lösa ut vinsten.

Sådana vinster som det finns 1-4 av i vinstförteckningen bör alltid lösas ut per post. Vi rekommenderar att vinstlotter som berättigar till de här priserna skickas som rekommenderat brev.

Tilläggsuppgifter om Hjärtförbundets lotterier finns på adressen www.sydan.fi/arpajaiset.

På bilden nedan ser du var på lotten du hittar ditt kund-ID och polismyndighetens kontrollnummer på lotten.

Kund-ID och polismyndighetens kontrollnummer på lotten

Sydänliiton lahjoittajarekisteri

Tietosuojaseloste

EU:n tietosuoja-asetuksen (EU 2016/679) ja Suomen henkilötietolain (523/1999 10§) mukainen tietosuojaseloste.

Henkilörekisterin yhteystiedot

Suomen Sydänliitto ry (Y-tunnus 0202293-2)

Oltermannintie 8, PL 50

Puh. (09) 7527 521

tietosuoja(a)sydanliitto.fi

Rekisterin nimi

Arpojen lunastus

Henkilötietojen käsittelyn käyttötarkoitus

Voittaja voi lunastaa arpajaisvoittonsa ilmoittamalla siitä sähköisesti täyttämällä verkossa lomakkeen, jossa hän ilmoittaa voittoarvan tarkistenumeron ja yhteystietonsa. Tiedot tallennetaan arpojen lunastustietokantaan..

Rekisteriin kuuluvat luonnolliset henkilöt ovat itse ilmaisseet halun kuulua rekisteriin osallistumalla Sydänliiton kampanjaan tai tekemällä kertalahjoituksen yhteydessä liittymispyynnön sähköiselle lomakkeelle.

Tietosisältö

Rekisteri sisältää mm. seuraavia tietoja

• yhteystiedot (etunimi, kutsumanimi ja sukunimi, postiosoite, maa, kotikunta, sähköpostiosoite, puhelinnumero)
  • sukupuoli- ja kielitieto
  • asiakkuuteen ja muun asiallisen yhteyden hoitamiseen liittyvät tiedot (asiakasnumero, osoitepäivitystieto, osoitelähde, lähetetyt varainhankintakampanjat ja niihin osallistuminen, asiakasluokan päätaso, sähköiset palvelut (uutiskirjetilaus), lahjoitus- ja maksutiedot.
  • suoramarkkinointiluvat ja -kiellot
  • asiakassuhteen alkamis- ja päättymistiedot

Säännönmukaiset tietolähteet

Voittaja syöttää tiedot itse.

Henkilötietojen luovutukset ja tietojen siirto

Sydänliitto ei luovuta arpojen lunastajien tietoja EU- eikä ETA-alueiden ulkopuolelle.

Henkilörekisterin suojausperiaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Henkilötietoja ei arkistoida ja ne säilytetään luottamuksellisesti vain niiden henkilöiden toimesta, joiden työnkuvaan rekisterin käsittely sisältyy. Manuaalinen aineisto tuhotaan tietojen tallennuksen jälkeen.

Omien tietojen tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tietojen korjaamista

Rekisteriin merkityllä henkilöllä on oikeus tarkastaa, mitä henkilötietoja hänestä on merkitty tai että rekisterissä ei ole häntä koskevia tietoja. Rekisteröity voi pyytää omien tietojensa tarkastusta rekisterinpitäjältä..

Tietojen käsittelypyyntö lähetetään kirjallisesti rekisterinpitäjälle, joka käsittelee pyynnön EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa). Rekisterinpitäjä voi tarvittaessa pyytää pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä.

Henkilötietojen säilytysaika

Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeen rekisterissä mainitun tehtävän hoitamiseksi.